lédablog

lédablog

Itt a tavasz:)

2018. március 19. - dr.Léda

20180318_2_002.jpg

Még nem igazán látszik a fehér hóban, de már lélekben simogat, jelen van, közelsége már feledteti ezt a szokatlan hideget. Jön, jön, jön és kész, itt lesz hamarosan.:)

Kérem szépen az ilyen hosszú hétvégék ismétlését 2018-ban sokszor, tavasszal, nyáron, ősszel és télen is. Töményen színes volt ez a pár nap, igazi lazítós, pihenős. Csütörtökön barátnőm szülinapjával kezdődött, fantasztikus társasággal. A régi oldalról voltak jópáran (mármint arról, ami működött egykor, mármint olyanok, akik szintén tipliztek onnan), nem kevesen. Na jó, viccnek szántam, kit érdekel már, hol jöttünk össze, mi még mindig együtt vagyunk és bulizunk, összetartunk kb. 8-10 éve.:)

Mikor megláttam a kis Janis Joplint, tudtam, hogy lesz libabőrös élmény is, őstehetség. A csodás hangja, kisugárzása szerénységével párosul, óriási a csaj. Jah, szép is.:)

Pénteken pihentem, néztem, láttam a híreket, muszáj alaposan megolvasni, mi történik a nagyvilágban, a mi nagy világunkban.

Szombaton Szerelmemmel vacsoráztam, a vasárnap rendszerint a gyerekeké. Már kettő van, igen, legalábbis nagyon szeretném, ha így maradna. Még unokát is várnék tőlük, de nem rohanok a nem az én dolgaim elébe, kivárom türelmesen a nagy történéseket.:) A cukkini spagettiről 100 %-os szavazattal megállapítottuk, hogy köretnek megfelelő, de önmagában kevés. Hússal, gombával feltétlenül fel kell tuningolni. Viszont a céklalevesnek óriási sikere volt, megették és elvitték, máskor is megfőzöm.

Volt közben élménybeszámoló is az Oscar-ról. Kaptak tőlem színházjegyet, imádtam, ahogy ecsetelték, milyen jól elfértek a páholyban. :) Vagyis a kisgyerek.:) Azt hittem, megzabálom őket.

Látom, a vénasszony kidőlt, mint laza talajon a beteg, öreg fa. :D Négy napból csak három napig bírt hányni, epét szórni. A természet eldönti, mennyi az egészségtelen, négyből három nagyon! :D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://drleda.blog.hu/api/trackback/id/tr8713751298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SurpriseBarbie 2018.03.19. 07:07:07

Hol van a tavasz?itt megint esik! :)

dr.Léda 2018.03.19. 07:24:08

Mondtam, hogy jön hamarosan, bízz bennem.:)

dr.ahalan 2018.03.19. 15:00:58

Na vééégre! Olyan ritkán írsz, tényleg! :)))

dr.Léda 2018.03.19. 15:48:24

@dr.ahalan: Mert egész nap írok, elfáradok.:)
süti beállítások módosítása